Kwartalne sprawozdanie z działalności Zarządu PSJI: I’14-III’14
Kwartalne sprawozdanie z działalności Zarządu PSJI: I’14-III’14
Spotkania Zarządu:
· 2 lutego: nie podjęto uchwał. Zebranie w całości poświęcone było organizacji konwencji w maju 2014.
· 1/2 marca: podjęto 2 uchwały. Obie w odpowiedzi na prośbę ze strony KT: obniżającą opłatę egzaminacyjną i rozszerzającą zasady wydawania dyplomów nauczycielskich przez PSJI.
Organizacja pracy w sekretariacie:
· Zarząd koordynował przekazywanie obowiązków sekretarki Anny Banek nowej zatrudnionej - Magdalenie Okuńskiej.
· Zarząd nadzorował wdrażanie nowej sekretarki w obowiązki.
· Zarząd koordynował zmiany w dostępie do konta bankowego wprowadzone na skutek zmian na stanowisku sekretarki.
Certification Mark:
· Zarząd uprościł procedurę przedłużania CMu poprzez wprowadzenie formularza na www oraz spolszczył brzmienie umowy dla osób przystępujących.
Egzaminy nauczycielskie:
· Zarząd koordynował podpisanie umowy z organizatorem egzaminu Intro 1 w lutym oraz weryfikację składek i opłat kandydatów.
· Zarząd koordynował ustalenie dat egzaminów na 2014.
· Zarząd wyłonił kandydata na organizatora egzaminów Intro 2 oraz Junior Internmediate.
· Zarząd zorganizował moderatorów na oba ww egzaminy oraz koordynował uzyskanie tematów prac pisemnych i ich przekład na polski.
Obieg informacji:
· Zarząd redagował biuletyny informacyjne oraz nadzorował ich wysyłanie
· Zarząd redagował nowe treści na www oraz na profilu FB i nadzorował ich publikację
· Zarząd nadzorował tłumaczenie artykułów na stronę www na j. polski oraz informacji praktycznych dot konwencji na angielski.
Porozumienie Szkół Jogi:
· Zarząd nawiązał kontakt z powstającym stowarzyszeniem „Porozumienie Szkół Jogi” w celu wymiany informacji i wspierania działań na rzecz równych praw na rynku usług rekreacji ruchowej.
Konwencja 2014:
Zarząd koordynował:
· wymianę informacji z innymi organizatorami konwencji Abhi w Europie na temat uzyskania vizy oraz wysłał zaproszenie dla Abhi [KP]
· wypożyczanie sprzętu na konwencję [JP, OL]
· cateringu oraz zaopatrzenia w wodę pitną [OL]
· prace projektanta znaku graficznego i materiałów reklamowych [KP]
· podpisywanie umów z grafikiem oraz tłumaczami [KP]
· tworzenie materiałów informacyjnych do prasy oraz praktycznych do mailingu [KP, OL, JP]
· wypożyczenia podestu scenicznego [KP]
· logistyki związanej ze transportem sprzętu [JW]
· organizacji przestrzeni i czasu na sali [OL, JP, RS]
· organizacji stoiska ze sprzętem do jogi [JW]
· video-rejestracji [OL, JW, JP]
Sprawozdanie sporządziła: Katarzyna Pilorz (Prezes Zarządu)